CafeMom Tickers

Wednesday, March 27, 2013

Mommy Pingu...

Alkisahnye...smlm lepas kuar opis, on the way blk umah tergerak hati nak singgah jj... kebetulan teringat rebate baucer blom amik. Konon2...bajet2...kuat la nak jln2, beli brg skit... Lepas amik baucer, gi beli brg baby skit mcm wipes, baby bath, liquid cleaser etc... sampai kat kaunter nak bayar, tgn yg penuh barang tu lenguh x ingatnye, sakit giler...nak nangis rase, mungkin sbb pegang barang lame2 kot. 

selesai bayar aku angkat la barang tuh, MasyaAllah...beratnye! padahal ape je aku beli, tahap x laratnye over plak. Tetibe hubby call suh beli KFC & aiskrim... Hmm...ok. Maka aku pon berjalan la menuju ke KFC, mak aiii...apehal rase slow semacam je ni, dah try abis laju aku jalan, still slow, rase mcm terkedek2 mcm peguin...mommy pingu! adeh. Sebak, nak nangis rase. Beratur plak dlm KFC tu skit nye lame. dah settle ku gagahkan jua ke pasaraya cari aiskrim...nak sampai ke pasaraya tu buat aku rase nak nangis lg...padahal dr KFC ke pasaraya tu bukan jauh pon, tp aku rase dah penat & mengah giler dan terasa pasaraya tu jauh yg amat... huhuhu...cry! apakah maknanya ni...

Balik umah, ngadu ngan hubby..."sorry abg, syg lambat. ntah nape syg rase dah jln laju tp still slow, mcm pingu =(" i'm no longer can do a lot of things with my ownself...owh... even now i'm requesting my mom to start send me to the office next month. Slalu balik opis terus amik Hafiy kat umah MIL, but now, hubby yg amik. i dah x larat.. this week baby turns to 31 weeks...next week turns to 32w... another 1 month to enter 36w.

and 2 days before, aku mimpi sakit contraction...mak aii... and keep thinking how i'm going to deliver this time... can it be normal? vaccuum? forcept? c-sect? adeh...ngeri2... please Allah, let it be normal! i beg U.... 






Hafiy plak skrang suke sgt layan pingu... kebetulan aku beli buku citer pingu, nanny die beli patung pingu... comel je bile die suke joget hentak2 kaki mcm citer happy feet tuh...



pingu pink jugak yg die nak...layan pingu kat umah nanny.

No comments:

Post a Comment