CafeMom Tickers

Wednesday, March 14, 2018

Baju Raya 2018

Assalamualaikum...

Its middle March already guys.... how time flies! congak2, nak start puasa lagi 63 hari oiiiii... sape belom ganti puase tuh sila lah ganti segera. Aku pon tgh ganti nih tp santai2... sbb sikit je lg. Jom2... dah settle bab puase, kite masuk la citer bab baju raya....

Ahah... menarikkan topik ni. Tema ape tahun 2018 nih? Color ape yg of the year? hihi... Color of the year katenye purple... hmmm... i olls mcm biase ikut suka nak color ape, biasenye akan bukak album, color ape yg blom ade. Hahaha... baju raya x sama dgn baju keje ye. Bajet diva...hahahha... lantak la x vouge pon, janji aku suka. hahahha... aku takkan pakai design yg over2 pon, senang nak bawak pi kenduri, pi rumah org x segan ha camtu.

Designer punya baju? hmmm kalau harga berpatutan, design x sarat... teringin juga. Tengok mood nnt. Since adik nak kawen Julai, so, mmg kene plan untuk baju kenduri jugak. Maybe bilangan baju raya akan dikurangkan. Ko percaya? hahaha aku pon x percaya dgn aku ni. Kang sampai jakel aku menggila beli kain. And kain aku xkan simpan lama, mesti selamat jadi baju okeh. Tak jadi baju raya, jadi baju kerja. 

Ada designer dah pre-order baju kan? so far material ade brocade, ade lace, ade pleated, kain corak mcm sari, kain batik, songket juga...
... design ade kebaya, moden, kedahan (tp singkat)...









gambar: sumber google/ instagram


No comments:

Post a Comment